067

Tillbaka i Sverige. Jag skäms fortfarande över mitt australiensiska lilla snedsteg, och jag vet att "tillfället gör tjuven" inte är en godtagbar ursäkt, men ändå!

När jag kom tillbaka så bestämde jag för att göra så här. Jag lät ödet bestämma. Om jag såg 059 först så skulle jag stryka alla australiensiska plåtar ur bloggen och låtsas som dom aldrig hänt. Om jag såg 067 först så skulle dom få vara kvar. Kanske inte helt klockrent för att rena mitt samvete, men ändå.

Så idag, när jag vi hade lunchpaus i teaterrepandet vid chapmans torg vid 13-tiden så brände XGN 067, en silverfärgad BMW, förbi mig! Lite för fort för att hinna fånga på bild tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0