013

Äntligen! Förbannelsen är bruten! Total jävla ökenmånad i göteborg, till råga på allt elände så rusar joppe ifrån mig med hästlängder (eller kanske billängder snarare). Men nu! Tillbaka i uppsala, strosandes längs vårdsätravägen så susar PJP 013, en vit audi, förbi mig! Nu jävlar ska här spottas! Har tillåme sett att 016, 017 och 018 står å hänger i ett bostadsområde i täljstenen, så om jag bara lyckas knipa 014 å 015 när jag är kvar i uppsala så kan jag lätt åka tillbaka till täljstenen (det är ändå på väg ner på stan för mig, dvs inga onödiga omvägar!) å knipa dom oxå!

Via lite snack på fejan så upptäckte jag den här sidan. Har registrerat mig där, men är lite skeptisk. Råkade registrera mig under användarnamnet vinnieviol, vilket kanske låter lite gay. Jag råkade skriva fel, jag brukar ibland registrera mig som VinnieViolent (mitt gamla turbojugendnamn) på olika communitys. Aja, vi får se hur väl jag använder sidan. Tycker att bloggen här funkar utmärkt.

Min blogg har ju tillåme blivit omnämnd! Samlaren skrev lite om platespotting å länkade hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0