019

Som ni ser i de äldre inläggen har jag nu kompletterat med bilder. Nåt jag tyvärr inte kan göra med det senaste tillskottet, eftersom jag glömde mobilen hemma (tur att jag inte följer staffans hardoreregler!).

Så här låg det till: Jag hade inga somhelst planer på att ens lämna lägenheten idag, eftersom jag imorse kom hem efter en veckas slitgöra på stenabåten (ett jobb som för övrigt gett mig mkt mindre utdelning på plåtfronten än vad man kan tro). Men eftersom jag blev hungrig å inte orkade laga nån mat så tänkte jag att, vafan, en femminuterspromenad till kebabhaket i Hjällbo city får man väl drista sig till. Hade inte en tanke på att spana efter skyltar, men vände blicken reflexmässigt blicken mot parkeringen på Bergsgårdsgärdet som jag passerade. Och där står en svart Opel Astra! Med skylten RSP 019! Tjoho! Efter den närmast desperata jakten i uppsala så känns det jävligt skönt att fånga en i pur jävla slump! Det är så här det ska gå till egentligen tycker jag! Även om jag ändå står för mina tidigare kap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0